Zamów dietę

FAQ

Zamówienie diety

Jak mogę złożyć zamówienie

Zamówienie można składać on-line przez nasza stronę internetową www.mojcatering.com.pl lub przez aplikację mobilną. Aplikacja jest dostępna na urządzenia w systemie Android oraz iOS. Aplikację można pobrać za darmo ze Sklepu PLAY lub App Store.

Zamówienie może być również złożone mailowo na adres mailowy Biura Obsługi Klienta kontakt@mojcatering.com.pl lub telefoniczne pod numerem: +48 533 342 489. Biuro Obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Jak wybrać dietę i kaloryczność

Nasze gotowe zestawy i diety z wyborem menu przygotowane są przez wykwalifikowanych dietetyków i technologa żywienia. Od Ciebie zależy który gotowy i niezmienny zestaw lub dietę wybierzesz. Pamiętaj – nic nie stoi na przeszkodzie w zmianie zamówienia. Nasz panel daje możliwość edycji zamówienia 24/7 , oczywiście zgodnie z obowiązującym harmonogramem. Możesz też skontaktować się telefonicznie z BOK, który pomoże w zmianie zamówienia. 

Jak dobrać dietę? Jeżeli nie wiesz, który zestaw wybrać lub jaka dieta z wyborem menu jest dla Ciebie odpowiednia, skorzystaj z naszego konfiguratora diet lub skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Nasi dietetycy pomogą w doborze najbardziej optymalnej opcji.

Zestawy są autorskim wyrobem producenta Natural Brands.

Do której godziny można składać zamówienia i od czego zależy termin pierwszej dostawy

Zamówienia za pośrednictwem strony internetowej można składać o dowolnej porze przez cały tydzień lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta w godzinach pracy biura. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godz. 16:00 są realizowane w ciągu dwóch dni roboczych, np. zamówienie złożone we wtorek do godz. 16.00, będzie dostarczone w czwartek rano, a zamówienia złożone do czwartku do godz. 22.00 będzie zrealizowane w poniedziałek rano. Zamówienia złożone do niedzieli do godz. 22.00 będą realizowane we wtorek rano.

W trakcie składania zamówienia system podpowiada termin najbliższej dostawy. Pierwszy termin dostawy ustalany jest również na podstawie liczby złożonych zamówień na dany dzień. Naszym priorytetem jest dostarczenie posiłków najwyższej jakości, dlatego okazjonalnie możemy wydłużyć termin realizacji pierwszego dnia zamówienia.

Czy mogę kupić więcej niż 1 dietę w jednym zamówieniu

Oczywiście! W ostatnim kroku składania zamówienia (Podsumowanie), należy wybrać przycisk “Dodaj kolejną dietę” i gotowe. Po złożonym zamówieniu jest możliwość nazywania zestawów w celu ich rozróżnienia (np. Tata, Michał, Max).

Faktura do zamówienia

Aby otrzymać fakturę do zamówienia, przy składanym zamówieniu należy kliknąć “Generuj fakturę na firmę“, a następnie wpisać dane do faktury i zaznaczyć checkbox “Zachowaj dane do faktury dla przyszłych zamówień“. Po opłaceniu zamówienia faktura wygeneruje się automatycznie na podane dane. Faktura dostępna będzie do pobrania w zakładce Historia zamówień.

 

Płatności

Kiedy muszę dokonać płatności?

Płatności należy dokonać w dniu otrzymania potwierdzenia zamówienie wysłanego na maila. W przypadku braku płatności najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną datą pierwszej dostawy, zamówiona usługa zostanie automatycznie anulowana. W takim przypadku chcąc złożyć zamówienie, należy od początku złożyć zamówienie.

Jak mogę opłacić zamówienie

Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem znanych i bezpiecznych operatorów płatności internetowych: PayU, TPAY, Paynow. W ramach wymienionych operatorów, masz możliwość wyboru opcji płatności: szybki przelew, Blik, karta płatnicza, przelew tradycyjny*. Możliwe jest także skorzystanie z odroczonych płatności Paypo – kupujesz teraz, płacisz za 30 dni).

Podczas składania zamówienia masz także możliwość wyboru: Płatność z góry czy subskrypcja dzienna?
Płatność z góry – standardowa opcja płatności. Jednorazowa płatność za cały okres trwania zamówienia.
Subskrypcja – Płacisz na bieżąco – każdego dnia. Z Twojego konta pobieramy kwotę o równowartości jednego dnia zamówienia. Płatność odnawialną możesz anulować w każdej chwili (min. 2 dni przed dostawą), a zmiany w swoim zamówieniu dokonasz w panelu klienta przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Plusy? Nie musisz pamiętać o przedłużeniu zamówienia. Zamówienie jest aktywne do jego odwołania.

Płatność gotówką czy płatność przy odbiorze – Niestety, nie mamy takich form płatności i nie przewidujemy włączenia takich form.

*Pamiętaj, że wybierając opcję Przelew tradycyjny, księgowanie zamówienia może się opóźnić co spowoduje przesunięcie realizacji zamówienia o 1-2 dni. Zachęcamy do kontaktu przy wyborze przelewu tradycyjnego w celu zapobiegnięciu opóźnień.

Konsultacje dietetyczne

Mam pytanie w związku z obecnie dostarczanym cateringiem. Kto może mi pomóc?

W przypadku wątpliwości, pytań lub chęci uzyskania wskazówek, można się zwrócić z pytaniami do BOK mailowo lub telefonicznie. Razem wybierzemy odpowiednią dietę. W BOK pracują wyszkoleni konsultanci oraz dietetycy.

Dieta pudełkowa - ile kalorii potrzebuję

Jeśli nie wiesz, który zestaw, lub jaką dietę wybrać to możesz skorzystać z naszego kalkulatora kalorii online, który znajduje się w zakładce Dobierz dietę. Udziel kilku krótkich odpowiedzi, a dobierzemy dla Ciebie odpowiednią opcję. Jeśli nadal masz wątpliwości skontaktuj się z naszym BOK.

W jakich godzinach jeść poszczególne posiłki

Dietetycy rekomendują, by posiłki jeść według sugerowanej kolejności. Śniadanie zjedz maksymalnie do godziny po przebudzeniu. Kolejne posiłki w regularnych odstępach czasu (co 3-4 godziny). Kolacja powinna być zjedzona maksymalnie na 2 godziny przed snem.

Czy można zmieniać kaloryczność lub rodzaj diety

W trakcie trwania zamówienia zawsze można zmienić kaloryczności lub rodzaj diety. Wszystkie zmiany możesz robić samodzielnie w panelu klienta przez stronę internetową, przez aplikację mobilną lub kontaktując się z naszym BOK. Zmian można dokonać minimum 2 dni przed dostawą.

Czy mogę podgrzewać posiłki w mikrofalówce

Tak, po usunięciu folii (zarówno w ciemnych jak i jasnych opakowaniach) posiłki można podgrzewać w mikrofalówce. Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno.

Czy są możliwe wykluczenia poszczególnych składników z diety

Niestety, obecnie nie możemy wykluczyć żadnego składnika z posiłków. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że nasza bogata i różnorodna oferta będzie odpowiednia na zdecydowaną większość potrzeb żywieniowych naszych Klientów. Jeśli istnieją produkty za którymi nie przepadasz to zalecamy zamówić jedną z naszych diet z wyborem menu. Dzięki wyborowi możesz dowolnie zmieniać i wymieniać posiłki w ramach swojego zamówienia.

Gdzie znajdę skład posiłku oraz zawartość makroskładników

Na każdym daniu znajduje się etykieta z informacją o kaloryczności, alergenach oraz zawartości makroskładników. Skład posiłków dostępny jest w panelu klienta przy każdym daniu danego dnia. Dania są zamykane w technologii MAP.

Jestem Państwa klientem. Czy jest możliwość rozmowy z dietetykiem?

Tak, jest taka możliwość. Nasi Klienci korzystający z naszej oferty, w ramach opłaconego abonamentu mogą skorzystać z bezpłatnej konsultacji z naszym dietetykiem. Na konsultację można się zapisać telefonicznie lub mailowo poprzez kontakt z BOK.

Chciałabym rozpocząć dietę, ale wcześniej chciałabym skorzystać z porady dietetyka. Czy jest to możliwe?

Oczywiście. Jest możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji z naszym dietetykiem w celu ustalenia planu odżywiania. Prosimy o kontakt z BOK mailowo lub telefonicznie. Razem wybierzemy odpowiednią dietę.

Czy przed konsultację muszę wykonać wcześniej badania?

Nie ma takiego obowiązku. Jeśli posiada Pan/Pani wyniki niedawno zrobionych badań, można je oczywiście przedstawić, co pomoże dietetykowi jeszcze lepiej dobrać program żywienia.

Dostawa

Jakie dane są niezbędne dla kuriera

Poza dokładnym adresem (numer domu, numer mieszkania), należy podać kod wejściowy do furtki osiedla oraz kod do klatki w budynku. Jeśli dostęp pod wskazany adres jest utrudniony (np. mało widoczna numeracja) prosimy o dopisanie niezbędnych wskazówek pomocnych dla kuriera.

Jak dostarczamy nasze zamówienia

Nasze zestawy i diety dowozimy od poniedziałku do soboty w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.

W jakich godzinach są realizowane dostawy

Nasze zestawy i diety dowozimy w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.

Dostawy realizowane Mój Catering są od poniedziałku do soboty. W sobotę dostarczamy 2 diety (na sobotę i niedzielę). Klient może wyznaczyć w formularzu zamówienia godzinę, do której dostarczymy posiłki (najpóźniej do godziny 8:00). W zależności od regionu i miasta, dostawa może nastąpić wcześniej, także w godzinach nocnych lub wczesno porannych.

Czy jest możliwa zmiana adresu dostawy

Oczywiście. W trakcie trwania zamówienia zawsze można zmienić adres dostawy (nie później niż 2 dni przed dostawą). Najpierw upewnij się, że nowy adres dostawy jest w naszym zasięgu dostaw. Możesz to sprawdzić w zakładce Obszar dostaw lub w panelu zamówień. Dodaj nowy adres w panelu zamówień i jeżeli nie będzie przeciwskazań, nowy adres zostanie dodany. Wszystkie zmiany możesz robić samodzielnie w panelu klienta przez stronę internetową, przez aplikację mobilną lub kontaktując się z naszym BOK. Zmian w diecie można dokonać minimum 2 dni przed dostawą.

Czy będziemy rozszerzać dostawy o nowe miejscowości

Systematycznie dodajemy nowe miejscowości do naszego obszaru dostaw. Obecnie dostarczamy nasze posiłki do ponad 20tyś miast w całej Polsce. Aby sprawdzić czy dostarczamy zamówienia pod wskazany adres, należy sprawdzić kod pocztowy w zakładce Obszar dostaw.

Produkt

Czy Wasze produkty są pakowane w technologii MAP?

Tak, dzięki technologi MAP utrzymują świeżość znacznie dłużej.

Czy Wasze produkty posiadają etykietę ze składem i wartościami odżywczymi?

Tak, każdy nasz wyrób zawiera wszystkie niezbędne informacje – od składu, przez wartości odżywcze, wagę, datę ważności, alergeny, nazwę, sposób podania i inne elementy wymagane dla produktu pakowanego.

Czy dodajecie chemii do posiłków żeby wydłużyć ich termin przydatności do spożycia?

Nie, za dłuższą datę odpowiada technologia produkcji, w tym technologia MAP oraz nieprzerwany ciąg chłodniczy od produkcji do dostawy.