I. Polityka prywatności
1. Natural Brands przykłada dużą wagę do ochrony prywatności i traktuje dane Klientów ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) (RODO). Pozyskane dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
2. Natural Brands Sp. z o.o. z siedzibą w Markach, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 5C, 05-270 Marki jest administratorem danych osobowych, z którym można się̨ kontaktować pisemnie na podany adres siedziby lub w sposób podany na stronie Serwisu.
3. Świadczenie usług przez Natural Brands obejmuje następujące działania po stronie Natural Brands: czynności administracyjne związane z przyjęciem i realizacją zamówienia, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, fakturowanie, pobieranie opłat, rozpatrywanie reklamacji, ewentualne dochodzenie wierzytelności, kontrolę jakości usług, marketing własnych usług.
4. Natural Brands przetwarza dane osobowe (imię, nazwisko, dane adresowe, telefoniczne, mailowe), oraz dane zebrane w związku z odwiedzaniem przez Klienta strony Serwisu.
5. Podanie danych jest dobrowolne, ale w pewnym zakresie niezbędne do zawarcia Umowy, jak również może wynikać z przepisów prawa – brak podania danych uniemożliwi zawarcie Umowy.
6. Dane osobowe będą̨ przetwarzane przez Natural Brands w celu:
a) wykonania Umowy (dostawy Zestawów dietetycznych Natural Brands), na podstawie złożonego zamówienia na Zestawy dietetyczne Natural Brands – przez okres realizacji zamówienia;
b) zarekomendowania odpowiedniego Zestawu przez dietetyka Natural Brands (dotyczy informacji o stanie zdrowia), na podstawie wyrażonej zgody – do czasu cofnięcia zgody;
c) marketingu własnych produktów lub usług Natural Brands, na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych – do czasu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu, a po zrealizowaniu Umowy, na podstawie wyrażonej zgody – do czasu cofnięcia zgody. Uzasadnionym interesem jest prowadzenie przez Natural Brands marketingu bezpośredniego swojej oferty. W tym celu przetwarzane będą̨ dane w zakresie: imię, nazwisko, dane kontaktowe.
d) zbierania opinii o jakości produktów Natural Brands, na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych – przez okres realizacji zamówienia, do czasu wyrażenia przez Klienta sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu. Uzasadnionym interesem jest zbieranie opinii przez Natural Brands w celu doskonalenia jakości produktów i usług. W tym celu przetwarzane będą̨ dane w zakresie: imię, nazwisko, dane kontaktowe;
e) rachunkowym, na podstawie przepisów o rachunkowości – przez 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym płatność związana ze zrealizowaną Umową została ostatecznie spłacona, rozliczona lub przedawniona;
f) ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń oraz obrony praw Natural Brands w postępowaniu karnym, na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu Natural Brands – do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń, zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. Prawnie uzasadnionym interesem jest możliwość dochodzenia roszczeń przez Natural Brands.
7. Klientowi przysługuje prawo do żądania:
a) dostępu do swoich danych; realizując to prawo Klient jest uprawniony do uzyskania od Natural Brands potwierdzenia, czy przetwarzane są jego dane osobowe; uzyskania ich kopii oraz do uzyskania informacji m.in. o: celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, planowanym okresie przechowywania danych osobowych, źródle ich pozyskania przez Natural Brands.
b) sprostowania jego danych; realizując to prawo Klient jest uprawniony do żądania od Natural Brands sprostowania lub uzupełnienia dotyczących go danych osobowych, które są nieprawidłowe lub niekompletne.
c) usunięcia jego danych; realizując to prawo Klient jest uprawniony do żądania od Natural Brands usunięcia dotyczących go danych osobowych, w przypadkach wskazanych w art. 17 RODO, w szczególności w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub złożony został skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych.
d) ograniczenia przetwarzania jego danych; jeśli Klient ma zastrzeżenia co do prawidłowości jego danych; jeśli uważa, że Natural Brands nie powinien przetwarzać jego danych, ale jednocześnie nie chce, aby je usunął; jeśli takie dane osobowe nie są już potrzebne Natural Brands, natomiast Klient potrzebuje ich w związku z dochodzeniem roszczeń; jeśli Klient wyraził sprzeciw wobec przetwarzania jego danych, a obowiązkiem Natural Brands jest sprawdzenie, czy powinien je dalej przetwarzać.
e) przenoszenia swoich danych; realizując to prawo Klient jest uprawniony do uzyskania od Natural Brands w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się̨ do odczytu maszynowego jego danych osobowych, które dostarczył Natural Brands, ma prawo również zażądać, aby Natural Brands przesłał innemu administratorowi jego dane osobowe, o ile jest to technicznie możliwe. Powyższe uprawnienie dotyczy wyłącznie danych osobowych, które Natural Brands przetwarza na podstawie zgody lub na podstawie zawartej Umowy (realizowanego zamówienia).
f) wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Natural Brands, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego przez Natural Brands; realizując to prawo Klient jest uprawniony do wniesienia, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Klienta na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Natural Brands. Jednak pomimo sprzeciwu, Natural Brands jest uprawniony w dalszym ciągu przetwarzać te dane osobowe, jeżeli wykaże istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
g) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofniecie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
h) wniesienia skargi do Organu Nadzoru w zakresie danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
i) Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. kurierom realizującym dostawy Zestawów dietetycznych Natural Brands, podmiotom z którymi Natural Brands współpracuje w zakresie przygotowywania Zestawów dietetycznych, dostawcom usług IT (Caterings Sp. z o.o.) mającym siedzibę w Polsce, dostawcom usług archiwizacji dokumentacji, podmiotom przetwarzającym dane w celu windykacji należności, kancelariom prawnym świadczącym wsparcie prawne, agencjom marketingowym, biurom rachunkowym – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
j) Dane osobowe mogą być przekazywane operatorowi płatności oraz firmie kurierskiej w celu realizacji zamówienia, a także innym podmiotom realizującym w imieniu Natural Brands działania marketingowe/reklamowe jak np. Google Ads, Facebook Ads, itp.
II. Zablokowanie lub usunięcie konta w Serwisie
1. Zablokowanie konta w Serwisie
1.1. Natural Brands może zablokować konto Klienta w Serwisie w przypadku, gdy Klient pomimo upomnienia narusza postanowienia Regulaminu.
1.2. Zablokowanie przez konta Klienta w Serwisie, zgodnie z Regulaminem, spowoduje czasową utratę przez Klienta możliwości korzystania z zestawów Natural Brands.
1.3. Zablokowanie przez Natural Brands konta Klienta w Serwisie, zgodnie z Regulaminem, nie powoduje przerwania realizacji bieżącego zamówienia.
2. Usunięcie konta z Serwisu
2.1. Klient może w każdym czasie zwrócić się, w formie mailowej na adres podany na stronie Serwisu z prośbą o usunięcie własnego konta z Serwisu. Natural Brands zobowiązuje się do usunięcia konta w ciągu dwóch dni roboczych od zarejestrowania prośby.
2.2. Natural Brands może także usunąć konto Klienta z Serwisu w przypadku, gdy Klient:
2.2.1. pomimo upomnienia, rażąco narusza Regulamin;
2.2.2. Klient nie korzystał z Serwisu w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, z tym jednak zastrzeżeniem, iż nie posiada w danym momencie ważnego zamówienia.
2.3. Usunięcie konta Klienta z Serwisu powoduje bezpowrotną utratę wszelkich informacji zgromadzonych tam przez Klienta.
2.4. MójCatering zabrania umieszczania kodu polecającego na stronach pośrednich w celu zbierania punktów i późniejszego używania zgromadzonych punktów do opłacania zamówienia. Punkty zgromadzone na stronach pośrednich będą trwale usuwane. MójCatering zastrzega, iż nie będzie informować o usunięciu nielegalnie zebranych punktów lojalnościowych. MójCatering zastrzega możliwość trwałego usunięcia konta użytkownika łamiącego regulamin. Wykorzystywanie loga i nazwy MójCatering na stronach pośrednich jest zabronione.
III. Reklamacje
1. W przypadku zaistnienia niezgodności w realizacji Zamówienia w porównaniu do Zamówienia złożonego lub z niniejszym Regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia w terminie 24h od dnia, w którym zestawy zostały dostarczone, reklamacji (dalej „Reklamacja”). Reklamacja powinna zostać złożona drogą elektroniczną i wysłana na adres: kontakt@mojcatering.com.pl. Reklamację złożone na portalach społecznościowych lub SMS-owo nie zostaną uznane jako przyjęte do rozpatrzenia.
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Klienta składającego reklamację, numer zamówienia, którego dotyczy oraz datę dostawy, o ile reklamacja dotyczy konkretnego Zestawu dietetycznego Natural Brands, a także zwięzły opis zdarzenia będącego powodem reklamacji. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu oraz zdjęcie reklamowanego produktu, który następnie powinien zostać w całości zutylizowany przez Konsumenta.
3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Reklamacji nie później niż w ciągu 2 dni roboczych następujących po wpłynięciu Reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia jej otrzymania, a zgłaszający ją Klient zostanie poinformowany o zajętym przez Natural Brands stanowisku wiadomością e-mail przesłaną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej wykorzystywanej przez Klienta do korespondencji w związku z Usługami Natural Brands.
4. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (Dz.U z 24.02.2003 r. nr 31, poz. 258), w przypadku towarów żywnościowych, oznakowanych terminem przydatności do spożycia, można je reklamować wyłącznie przed upływem tego terminu. Reklamację złożone po upłynięciu terminu produktów zostaną rozpatrzone negatywnie.
5. Natural Brands informuje Klienta będącego konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download?plik=6223). Wykaz stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
IV. Zmiana, anulowanie i rezygnacja zamówienia
1. Klient uprawniony jest do zmiany lub anulowania Zamówienia.
2. Zmiana może dotyczyć terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy.
3. O zamiarze zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować serwis należący do Natural Brands drogą mailową wskazany na stronie serwisu w zakładce Kontakt.
4. Rezygnacja z zamówienia złożona mailowo lub telefonicznie będzie przyjęta w czasie pracy BOK – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:30 pomijając dni wolne od pracy.
a) Rezygnacja złożona w poniedziałek do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy środowej i w kolejnych dni,
b) Rezygnacja złożona we wtorek do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy czwartkowej i w kolejnych dni,
c) Rezygnacja złożona w środę do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy piątkowej i w kolejnych dni,
d) Rezygnacja złożona w czwartek do godz.:15:30 – klient może zrezygnować z dostawy niedzielnej i w kolejnych dni,
e) Rezygnacja złożona w piątek do 15:30 – klient może zrezygnować z dostawy wtorkowej i w kolejnych dni.
Czas rezygnacji jest uzależniony od dni produkcyjnych. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Zmiany dokonać można poprzez Konto Klienta lub kontakt telefoniczny/drogą elektroniczną z serwisem Natural Brands.
5. Zmianę lub anulowanie uważa się za dokonane z chwilą otrzymania przez Klienta od serwisu Natural Brands wiadomości zawierającej jej potwierdzenie. Zmiany lub anulowania zamówienia klient może również dokonać samodzielnie na swoim koncie klienckim na stornie Serwisu.
6. Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania.
7. W przypadku zmian dotyczących wyboru menu, zmiany dokonać można wyłącznie poprzez Konto Klienta. Klient uprawniony jest do modyfikacji zamówienia nie później niż do godz. 16:00 na 2 dni robocze przed planowaną datą realizacji zamówienia. W innym przypadku dostarczone zostaną mu posiłki z wybranego domyślnie zestawu. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
8. W przypadku zmian skutkujących niedopłatą Klient zobowiązany jest do uiszczenia brakującej kwoty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem do godz. 16:00 dnia poprzedzającego wysyłkę. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
9. W przypadku zmiany Zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej, do konta Klienta zostanie przypisana ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z aktualnie obowiązującego cennika. Punkty te nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
10. W przypadku rezygnacji z zamówienia klienta obowiązuje rozliczenie wykorzystanego częściowo zestawu w cenach regularnych wg cennika, a zwrot należności realizowany jest na wskazany w formularzu „rezygnacja z zamówienia” przez Klienta rachunek bankowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzenia rezygnacji przez serwis należący do Natural Brands. W nadzwyczajnych przypadkach takich jak siła wyższa, okres ten może ulec wydłużeniu. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności.
11.W przypadku rezygnacji z zamówienia (przed rozpoczęciem lub w trakcie realizacji), zwrot wpłaty zostanie pomniejszony o prowizję operatora płatności i/lub prowizję pośrednika, poprzez którego została dokonana wpłata. Usługodawcy przysługuje prawo do pobrania opłat w wysokości:
– 10% wartości każdego Zestawu w celu pokrycia kosztów manipulacyjnych w przypadku Zamówień złożonych przez Formularz Zamówienia oraz za pośrednictwem BOK ;
– 20% wartości każdego Zestawu w celu pokrycia kosztów manipulacyjnych w przypadku Zamówień złożonych za pośrednictwem serwisów pośredniczących w sprzedaży (dietly, cateromarket).
11.1. W przypadku zamówień subskrypcyjnych, za które środek płatniczy został już obciążony określoną należnością, Klient jest uprawniony do zmiany lub anulowania zamówienia w wybranym przez siebie terminie dostawy, nie później niż do godziny 16:00 na 3 dni przed planowaną datą realizacji. W przypadku niedochowania tego terminu przyjmuje się, że dyspozycja zmiany lub anulowania została złożona o godzinie 16:00 dnia następnego, a okres obowiązywania subskrypcji w dotychczasowym wariancie ulega odpowiedniemu przedłużeniu.
11.2. W przypadku zmian dotyczących zamówień subskrypcyjnych, za które środek płatniczy został już obciążony określoną należnością, a których termin realizacji przypada na wtorek, Klient jest zobowiązany złożyć dyspozycję zmiany lub anulowania zamówienia nie później niż do godziny 16:00 na 4 dni przed planowaną datą realizacji.
11.3. W przypadku zmian, dotyczących Zamówień Subskrypcyjnych za które środek płatniczy został już obciążony określoną należnością, a przypadających na niedzielę, Klient jest zobowiązany złożyć dyspozycję zmiany lub anulowania Zamówienia nie później niż do godz. 16:00 na 4 dni przed planowaną datą realizacji Zamówienia.
11.4. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Wówczas Natural Brands z wyprzedzeniem powiadomi Klienta o takiej zmianie.
11.5. Dyspozycja zmiany lub anulowania Zamówienia Subskrypcyjnego w przypadkach opisanych powyżej, powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adres wskazany 11.5. Zmianę lub anulowanie uważa się za dokonane z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości zawierającej jej potwierdzenie wysłanej przez Natural Brands.
11.6. Zamówienia nieopłacone przez 7 dni zostaną automatycznie usunięte przez system. W szczególnych przypadkach, zamówienie nieopłacone może zostać anulowane przez system po 48h.
11.7. W przypadku anulowania dowolnej ilości dni zamówienia, wszystkie punkty lojalnościowe z tego zamówienia zostaną anulowane.
11.8. Jeżeli klient wprowadzi błędny adres dostawy (lub niepełny adres dostawy), a zamówienie zostanie wyprodukowane i wysłana ale nie zostanie doręczone z powodu błędnego adresu (lub niepełnego adresu dostawy), to Natural Brands nie ponosi za to odpowiedzialności. W sytuacji gdy zamówienie nie zostanie dostarczone i wróci do nadawcy, Natural Brands nie ponosi odpowiedzialności. Produkty, które wysyła Natural Brands i które wrócą do nadawcy zostaną zutylizowane.
11.9. Zamówienia złożone z kodem pośrednika nie podlegają anulowaniu i zwrotowi środków. Klientowi przysługuje wstrzymanie zamówienia i wydłużenie o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia.
V. Dostawa
1. Dostawa Zamówienia odbywa się zgodnie z informacjami wskazanymi w Serwisie na stronie Serwisu w zakładce obszar dostaw.
2. Zamówienia na niedzielę dostarczane są według harmonogramu dostaw zamówień na sobotę.
3. Natural Brands zastrzega prawo do odmowy dostarczenia zestawu do adresu wskazanego przez Klienta ze względów technicznych leżących po stronie Natural Brands – klient jest informowany o tym fakcie.
4. W razie uniemożliwienia realizacji dostawy Zamówienia pod wybranym adresem w godzinach dostaw określonych w regulaminie lub nieodebrania przez Klienta Zamówienia i niezgłoszenia tego faktu do godziny 19:00 na 3 dni przed danym dniem, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
5. Do dostawy zestawów należy doliczyć koszt dostawy (5 złoty za dzień).
6. Klient ma możliwość wybrania przedziału czasowego, w którym możliwa jest dostawa. Dostawa Zamówień odbywa się w godzinach od 1:30 do 8:00. Klient ma możliwość podania preferowanej najpóźniejszej godziny dostawy, do której preferowałby, żeby dostawa Zamówienia została zrealizowana. Klient posiadający Konto Klienta, ma również możliwość zmiany podanego preferowanego przedziału czasowego korzystając z funkcjonalności dostępnych w ramach Konta Klienta, przy czym zmiana ta będzie uwzględniona dopiero od wskazanego dnia podczas dokonywania tej zmiany.
7. Dostawa Produktu odbywa się w miarę możliwości do godziny wskazanej jako preferowana przez Klienta, ale nie później niż do godziny 8.00. Opóźniona dostawa wynikająca z winy firmy transportowej nie jest podstawą do reklamacji w wyniku spóźnionego zamówienia.
VI. Płatności
1. Bezpieczeństwo obsługi zakupów jest zagwarantowane dzięki protokołowi SSL. Certyfikat SSL to narzędzie poświadczające wiarygodność domeny oraz jej właściciela. Potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem a serwerem. Jest gwarantem zachowania poufności danych i całej komunikacji. Gwarancja ta jest udzielana przez niezależny podmiot czyli wystawcę. Bezpieczeństwo płatności jest zagwarantowane dzięki sprawdzonym operatorom usług finansowych: TPay (Krajowy Integrator Płatności S.A.), Payu, BlueMedia (Blue Media S.A.), PayPo (PayPo Sp. z o.o.).
2. Usługodawca umożliwia dokonanie płatności przez Klienta w ramach zawartej umowy za pomocą przelewu online lub płatność kartą za pośrednictwem systemu TPay, BlueMedia, PayPo, Payu.
2. Wpłatę z tytułu zawartej umowy należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 2 dni od momentu zakupu. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w tym terminie, Zamówienie jest traktowane jako anulowane.
3. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie, bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF.
VII. Regulamin programu lojalnościowego
1. Możesz udostępniać swój link polecający tylko jako osoba fizyczna, używając swoich personaliów, jako że jest to rekomendacja osobista. Nie wolno Ci tworzyć aplikacji mobilnych, stron internetowych, wizytówek, grup na portalach społecznościowych w imieniu MójCatering ani używać logo MójCatering, itd. Nie wolno tworzyć stron internetowych z kodami rabatowymi i umieszczać tam swojego kodu.
2. W sytuacji złamania regulaminu MójCatering może wypowiedzieć umowę uczestnictwa w Programie Lojalnościowym użytkownikowi z ważnych powodów bez terminu wypowiedzenia. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, uznaje się naruszenie przez użytkownika postanowień Regulaminu Programu Lojalnościowego, Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa w związku z Programem Lojalnościowym.
3. MójCatering może wykluczyć użytkownika z udziału w Programie Lojalnościowym ze skutkiem natychmiastowym, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, jeśli działania użytkownika budzą uzasadnione przypuszczenie, że mogą prowadzić do prób obejścia Regulaminu Programu Lojalnościowego lub Regulaminu.
4. Zakończenie uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, wskutek wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie Lojalnościowym lub wykluczenia użytkownika z Programu Lojalnościowego, prowadzi do utraty zebranych przez użytkownika Punktów lojalnościowych oraz utraty prawa wymiany zebranych przez użytkownika Punktów lojalnościowych. Punkty lojalnościowe użytkownika podlegają skasowaniu bez możliwości przywrócenia w dniu skutecznego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. MójCatering zastrzega sobie możliwość usunięcia punktów bądź konta użytkownika bez wcześniejszego informowania.